A tiza nunca falla

5/7/2016 | Comments: 2

Traio hoxe unha conversa simpática. Esta tivo lugar entre Víctor, un gran compañeiro que teño polas terras de Carnota e máis eu. Este diálogo tamén amosa o gran traballo que fan os coordinadores nos centros. Velaquí vai:

Víctor:

...

Al final los profes se cansan y siempre que propones algo, la primera respuesta es: "la tiza nunca falla" aunque, es verdad, que poco a poco se van haciendo cositas. Este curso nos montaron dos aulas digitales, aunque ahora las tenemos con una incidencia que desde la UAC no aciertan a arreglar.

Las TIC son una herramienta muy interesante pero creo que sin que los profes cambiemos hábitos y salgamos un poco de nuestra zona de confort no dejarán ser más de lo mismo. Me da igual que yo haga un dibujo con tiza o que lo haga en formato digital. Para mí, la introducción de las TIC en la docencia ha de ir acompañada de un cambio en los profes para que los alumnos aprendan mejor, porque en definitiva, lo importante no es que nosotros enseñemos sino que ellos aprendan.

...

Martín:

...

Efectivamente, Víctor, a tiza nunca falla...pero chega ata onde chega. Contábame meu avó da cantidade de críticas que se lle facía aos primeiros tractores cando araban na agra de Baio os días da feira. Era a técnica que empregaban os áxiles vendedores da época. Dicía daquela a xente que a terra non quedaba tan ben como aquela que se traballaba a man. O traballo do sacho era moi superior ao do tractor.

...

Víctor

Me apunto la comparación tractor-sacho para usarla en TIC-tiza... ;

Saludos!!!!

...

 

 

 


Comments

Alex   5/7/2016

Je je je.
Moi boa reflexión.
Tamén me apunto o de Sacho-Tractor

Antonio   5/9/2016

Moi acertada a comparación que tamén apunto para o repertorio

Leave Comment